Thursday, December 24, 2009

Allt är bättre nu

Allt är bättre nu
Igår kväll efter att jag kom hem från jobbet så började jag städa lägenheten. Jag fixade och donade, hängde upp mina nya gardiner och möblerade om i vardagsrummet. Det blev väldigt fint och: jag måste verkligen köpa en ny soffa. Alltså min soffa går inte att sitta i, den är hur ful som helst och den är f-n ohygiensisk (det bor säkert insekter/kryp i den). Så till något roligare: Ikväll är det teater igen, lika kul som alltid. Undra om jag kan åka med Elin? Måste ringa och fråga. Skrotis mår förresten bättre nu, jag ska hem och ge henne medicin nu.

Milla Jovovich (förhoppningsvis) under en filminspelning.

Beyoncé Knowles. Bild från hennes senaste film Cadillac Records, där hon porträtterar sångerskan Etta James. Bilden under är från http://www.vanityfair.com/. Ett fotorepotage "Killers kill, dead men die" skapat av Annie Leibovitz och Michael Roberts för just Vanity Fair. Alla bilder i repotaget ser ut att komma från en gammal film noir, med stjärnor som Kirsten Dunst, Penelope Cruz, Ben Affleck, Anjelica Huston, Judi Dench, Josh Hartnett, Forest Whitaker, Jennifer Connelly, Jessica Biel mfl.


No comments:

Post a Comment